Spletna stran: Top 10 razlogov zakaj jo potrebujete

Če je vaše podjetje prišlo tako daleč brez spletne strani, se verjetno sprašujete, ali je potem spletna stran sploh potrebna? Kakšen smisel ima, če je moje podjetje uspešno že brez spletne strani? Kratek odgovor na to je, da v zgodovini interneta nikoli ni bil boljši čas za investicijo v dobro narejeno spletno stran. Internetna stran ponuja široko paleto koristi za majhna podjetja in večina teh se hitro povečuje iz leta v leto – kot internet sam.

Niste prepričani? Za vas smo zbrali 9 koristnih razlogov kako lahko vaše podjetje profitira že od majhne spletne strani.

Najprej morate vedeti, da se obnašanje potrošnikov s časom spreminja in prilagaja sodobni tehnologiji. Tako se je vedenje potrošnikov prilagodilo tudi digitalni dobi interneta. Danes potrošniki vsako storitev ali izdelek iščejo na spletu, ker je hitro, enostavno in vse to iz udobja domačega naslonjača.

Ste vedeli, da se potrošniki že pred obiskom informirajo o specifikacijah in primerjajo cene izdelkov? Prav tako preverijo vse informacije o storitvah na vaši spletni strani (če jo imate) in v primeru, da jim je všeč to kar vidijo, vas kontaktirajo.

V kolikor nimate lastne spletne strani in spletnega oglaševanja, potem morate vedeti, da na žalost ne izkoriščate moč interneta v celoti. Z uporabo spletne strani vam lahko dvigne posel na višjo stopnjo. Vaša konkurenca to že uspešno uporablja, kaj pa vi?

No, pa začnimo. Tukaj je 9 koristnih razlogov, zakaj bi morali imeti lastno spletno stran.

Spletna stran vas prikaže v bolj profesionalni luči

Spletna stran prilagodljiv dizajn
Profesionalna spletna stran je dostopna na različnih napravah

Verjetno ste že sami slišali podobno vprašanje “Ali imate spletno stran?” oziroma “Kako vas najdem na internetu?”, ko ste ljudem povedali za svoje podjetje. Resnica je, da so potrošniki danes pametnejši in bolj ozaveščeni kot so bili včasih. Preden sprejmejo kakršno koli poslovno odločitev, večkrat premislijo in dobro pregledajo ponudbo na spletu. Večina potrošnikov niti ne pomisli na vaše podjetje, če ta nima spletne strani.

86% današnjih potrošnikov meni, da spletna stran naredi vaše podjetje bolj verodostojno kot podjetja, ki imajo samo profile podjetja na družabnih omrežjih. Spletna stran je tudi mesto za pregledno predstavitev vaše ponudbe, strokovnih certifikatov, nagrad, pohval in ostalih referenc, ki jih je pridobilo vaše podjetje.

Profesionalno izdelana spletna stran je dostopna potrošnikom na računalniku, tablici in mobilnem telefonu. Za vsako napravo je dizajn prilagojen na način, da uporabniku omogoča preprosto branje informacij in premikanje po spletni strani.

Poleg tega lahko z lastno domeno ustvarite e-poštni naslov z vašo blagovno znamko (npr. info@vasastran.si), ki doda višjo stopnjo profesionalnosti. To še posebej velja, če ste do zdaj uporabljali le osebno e-pošto kot je gmail.

Profesionalno izdelana spletna stran je dobra investicija

Ste opazili? Uporabili smo “profesionalno izdelana spletna stran” kar pomeni, da jo izdela strokovno usposobljena ekipa in ne študent ali prijatelj, ki se je pred kratkim naučil izdelati spletno stran v lastni režiji.

Na žalost velja pravilo – kot vsaka stvar v življenju – da dobite to, za kar ste plačali. Koliko mislite, da je vredna spletna stran, ki ne prinaša nobenih klicev in povpraševanj? Pomislite in se vprašajte, če bi na daljši rok dejansko prihranili s tako spletno stranjo? Mislimo, da odgovor na to poznate sami.

Težava je v tem, da nekateri podjetniki gledajo na izdelavo spletne strani kot strošek in ne kot investicijo. Podoben je primer pri izvajalcu, ki mu je predrago investirati v dobro orodje misleč, da je strošek. Če bi izvajalec investiral v dobro orodje, bi s tem delo opravil hitreje, bolj kakovostno in z manj truda, z daljšo življensko dobo naprave. S tem bi v krajšem času upravičil investicijo v dobro orodje in ustvarjal še večji dobiček.

Princip investicije v dobro izdelano spletno stran je podoben, saj vam skozi čas pripelje nove stranke in posel, s katerim z lahkoto pokrijete začetno investicijo. Če pa se odločite, da vam stran vzdržuje strokovno usposobljena ekipa, boste skozi čas prejemali vedno več klicev in povpraševanj ter s tem posledično vedno več posla.

Vaša spletna stran lahko privabi nove stranke skozi Google

Iskanje storitev na Googlu
Iskanje storitev na Googlu

Morda ste zadovoljni s trenutnim poslovanjem, vendar vsako podjetje v času svojega obstoja doživi upad prometa in izgubo strank. Podjetja, ki se znajdejo v težavah so tista, ki ne investirajo v razvoj in stagnirajo. Pravzaprav, stagnirati dolgo niti ne morejo, saj niso edini igralec na trgu – konkurenca je vedno tu in išče načine, kako prevzeti vaše stranke in posel.

Zato je pametna odločitev iskati nove prodajne kanale, skozi katere lahko pridobite nove stranke. Eden od teh kanalov je zagotovo Google. Dobro izdelana spletna stran bo zagotovila, da vas bodo potrošniki našli na internetu takrat, ko vas potrebujejo. Pametno izpeljana SEO optimizacija spletne strani pa bo zagotovila, da vas bodo potrošniki našli skozi različne ključne besede (besede, ki jih uporabniki vpisujejo v iskalnik kot je Google, Bing, Yahoo).

Digitalni marketing je bolj učinkovit kot ostale oblike marketinga, saj potrošniku, ki išče vaše storitve na Googlu, ponudite v pravem času na pravem mestu. Mogoče vam je znan stavek “ljudje radi kupujemo, vendar ne maramo, da se nam prodaja”. Zato je najbolje, da ima stranka občutek, da se je sama odločila za vašo storitev.

Dobro izdelana spletna stran, ki jo uporabnik najde organsko v kombinaciji z oglaševanjem na Googlu, lahko naredi čudeže za vaš posel.

Svoje izdelke in storitve lahko predstavite na jasen način

Predstavitev vašega podjetja ima ključno vlogo v tem ali se potrošniki odločijo za vaše storitve in izdelke. To je še posebej pomembno, če ste novo podjejte, kjer je pomembna vsaka stranka. Pri tem je pomembno, da svoje znanje in izkušnje predstavimo na najboljši možen način, pri tem pa nam lahko pomaga spletna stran.

V primeru, da ste izvajalec na terenu, verjetno ni najbolj profesionalen pristop, da svoje reference kažete na telefonu. S tem pristopom potencialna stranka čaka, da končno najdete prave fotografije in jih pokažete (vmes vidi še nekaj fotografij, ki jih ne bi smela), kar kaže na slabo organiziranost. Ali ni bolj enostaven pristop dati vizitko z vašo spletno stranjo, ki si jo lahko stranka kasneje v miru ogleda?

Prikažete lahko skrbno izbrane čudovite slike, kratke video posnetke in PDF dokumente, ki si jih stranke lahko v miru ogledajo iz udobja svojega doma. Možnosti, kako se predstaviti na internetu, je neomejeno. S tem pristopom dajete potrošnikom tisto, kar iščejo. S tem pristopom skozi čas ustvarite zvesto bazo strank, ki se vrača na vaše spletno mesto in ga tudi priporoči drugim.

Na spletni strani imate lahko tudi rubriko z najbolj pogostimi vprašanji, s katerimi se srečujete in pametno napisane odgovore nanje. S tem se rešite večino predolgih telefonskih razgovorov in vprašanj, ki se ponavljajo. Na ta način si bodo obiskovalci spletne strani te informacije prebrali že pred klicem.

Spletna stran lahko spodbudi stranke, da vas kontaktirajo

Primer noge spletne strani
Primer noge spletne strani

Spletna stran je odlično mesto, kjer lahko ponudite vašim strankam preprost način kontaktiranja in koristnih informacij. Kontaktne informacije se lahko objavijo v glavi in nogi spletne strani in so tako dostopne na vseh straneh.

Ravno tako se lahko vgradi interaktivni zemljevid, ki omogoča stranki, da preprosto najde pot do vas neposredno iz vaše spletne strani. Z navodili, kako do vaše lokacije podjetja, prihranite na času, ki bi ga sicer porabili preko telefona.

Na spletni strani se lahko vgradijo tudi povezave do vaših profilov na družabnih omrežjih, kot so Facebook, Instagram in LinkedIn. Več o koristih, zakaj uporabljati družabna omrežja za vaš posel, si lahko preberete v tem članku.

Kot vidite, je lahko vaša spletna stran center za vse vaše kontakte na enem mestu. Potencialnim strankam pa omogočite, da vas kontaktirajo na njihov najljubši način (telefon, e-pošta, družabni mediji, klepet v živo in še več).

S spletno stranjo ste korak pred konkurenco

Kvalitetno izdelana spletna stran določa vašo prepoznavnost v panogi, ki jo opravljate. Če vaša konkurenca še ni na spletu, bo verjetno kmalu. Izkoristite priložnost in se predstavite kot vodilni na svojem področju s kakovostno izdelano spletno stranjo.

Če je vaša konkurenca že na spletu, imate drugo možnost. Ustvarite lahko spletno stran, ki se popolnoma razlikuje od vaše konkurence in potencialnim strankam prikažete, kako se vaše podjetje loči od konkurenčnega (predstavite svoje prednosti).

Zadevo lahko pogledate tudi na drugačen način. V primeru, da nimate spletne strani, potencialne stranke nič ne zaustavi, da pri iskanju vaših izdelkov in storitev na Googlu najdejo spletno stran vaše konkurence. To pomeni, da bodo najverjetneje poslovali z vašim konkurentom in ne z vami.

Potrošniki bolj kot kdaj koli začnejo svojo pot nakupovanja z “Googlanjem” in brskanjem po spletu, ko nekaj iščejo.

Dobra spletna stran dolgoročno zagotavlja vaš uspeh

V času pisanja tega članka, na svetu internet uporablja 4,57 milijarde ljudi, kar je 53 % svetovne populacije in vsak dan se številka uporabnikov interneta povečuje.

Brez spletne strani je vaše podjetje trgu, ki uporablja internet, nevidno. Še slabše, bolj ko napredujemo v digitalno dobo, manj bo vaše podjetje vidno. Neizogibno je, da investirate v izdelavo spletne strani.

Torej, če želite, da ostanete konkurenčni v vedno bolj digitalnem svetu, se mora vaše podjetje prilagoditi tako, da se poveže na spletu – v nasprotnem primeru boste ostali krepko v ozadju.

Spletno stran si lahko zamislite, kot zaposlenega prodajalca, ki za vas dela 24 ur na dan, 365 dni v letu in se nikoli ne pritožuje, ter ne potrebuje malice in prevoza. Spletna stran, ki je redno vzdrževana, bo zagotovila dolgoleten uspeh za vaš posel. Čas je, da se predstavite na trgu, za katerega mogoče niste bili prepričani, da ima možnost velikega zaslužka.

Spletna stran vam prihrani čas

Čas je denar. Prihranek časa je še en odličen razlog, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran. Vrednost časa se je zelo povečala v vedno hitrejšem svetu, tudi če mu ne pripisujete denarne vrednosti. Večina podjetnikov danes nima dovolj časa za prosti čas, zabavo, zdravje in kvaliteten čas z družino.

S profesionalno izdelano spletno stranjo prihranite na času tako kratkoročno kot tudi dolgoročno. S tem, ko potrošnikom nudite vse potrebne informacije kar na spletu, lahko prihranite ogromno dragocenega časa, ki bi ga sicer porabili za komuniciranje s svojimi potencialnimi strankami. Razgovori po telefonu, v messengerju ali e-pošti, iz oči v oči na sestankih, sejmih ipd. – za vse je potreben vaš čas. Oblikovanje letakov, promocijskih izdelkov, komuniciranje z oblikovalcem itd., da ne omenjamo distribucije marketinškega gradiva.

S spletno stranjo lahko prihranite čas tako, da informacije o svojih storitvah in izdelkih predstavite v obliki vsebine kot so besedila, grafike, video posnetki ali e-knjige, prav vse brez potrebe po distribuciji. Ko je spletna stran postavljena in deluje, je strankam na voljo dolgoročno in vam prihrani čas, ki ga ne izgubljate s sporočanjem istega sporočila vedno znova različnim ljudem.

Preko spletne strani ste vedno na voljo

Za razliko od podjetja, ki je odprto le nekaj ur na dan, je spletna stran odprta 24 ur na dan, 365 dni v letu. Zato lahko tako rednim kot tudi potencialnim strankam zagotovite udobje pregleda vaših izdelkov in storitev, ko je vaše podjetje ali trgovina zaprta.

To pa še ni vse! Z velikim številom interaktivnih možnosti, ki so danes na voljo, lahko obiskovalci kupujejo neposredno preko vaše spletne strani, stopijo v stik z vami, se prijavijo na tečaje, e-novice in še več. Vse to lahko opravijo izven vašega obratovalnega časa.

Z današnjim hitrim življenjskim slogom je to zelo koristna rešitev za podjetnike.

Zaključek

Kot lastnik malega podjetja, zlasti tistega, ki je šele na začetku, verjetno mislite, da si ne morete privoščiti profesionalno izdelane spletne strani. Ampak v resnici, če pomislite na vse omenjene razloge v tem članku, si ne morete privoščiti, da je nimate!

Čeprav se začetni vložek v izdelavo spletne strani razlikuje od vaših potreb, je profesionalno izdelana spletna stran vredna začetne investicije, ki bo hitro povrnjena in vam ustvarjala čisti dobiček.

Upamo, da so vam bile informacije v tem članku koristne in če ste pripravljeni narediti korak v digitalni svet z izdelavo profesionalne spletne strani, nas kontaktirajte. Za vas imamo ugodne pakete, ki so prilagojeni na vaše potrebe.

Najnovejši prispevki