Hitrost spletne strani

Ko si predstavljate obiskovalce svoje spletne strani, kad vidite? Podjetnike, potencialne stranke, nestrpne obiskovalce?

Če so vaši obiskovalci podobni drugim ljudem na spletu, so skoraj zagotovo v tretji skupini: nestrpna množica. Ti ljudje pričakujejo, da je hitrost spletne strani zagotovljena. Če se vaša spletna stran nalaga počasi, potem jo bodo zapustili – mogoče se tudi nikoli več ne vrnejo.

Ne pravimo, da so vaši obiskovalci slabe osebe. Naše naravno razočaranje s čakanjem na nalaganje strani še ne pomeni, da smo pretirano zahtevni. To je … normalno človeško vedenje.

Podobno kot v restavraciji, ko počasna postrežba natakarja pogosto povzroči slabe ocene na spletu in posledično manj prihodnjih strank. Tako lahko tudi počasna hitrost nalaganja spletne strani povzroči slabo uvrstitev v iskalnikih, nižji skupni obisk spletne strani in negativne uporabniške izkušnje.

Sorodno: Spletna stran: Top 9 razlogov zakaj jo potrebujete za svoj posel

Hitrost ali delovanje spletne strani se nanaša na to, kako hitro lahko spletni brskalnik naloži popolnoma delujoče spletne strani. Slabo delujoča spletna stran, ki se v brskalniku nalaga počasi, lahko povzroči, da uporabnik predčasno zapusti spletno stran in namesto tega obišče konkurenčno spletno stran. Počasna spletna stran bo povzročila, da potencialna stranka nikoli ne bo videla vaših storitev ali izdelkov.

Nasprotno pa kakovostno izdelane spletne strani, ki se hitro nalagajo običajno prejmemo več obiskov in imajo boljšo stopnjo konverzije (pretvorba obiskovalca v stranko). Torej če si želite več posla preko spleta si v nadaljevanju preberite nekaj razlogov je hitrost spletne strani tako pomembna …

Uporabniška izkušnja

Dejstvo je, da nihče ne mara počasne spletne strani. Če vaše potencialne stranke mislijo, da lahko najdejo hitrejšo stran oziroma pridejo do informacije hitreje bodo kliknili stran – hitro.

Kako hitro? Dve ali tri sekundi glede na Kissmetrics raziskavo. Sodeč po raziskavi 47% obiskovalcev pričakuje, da se bo spletna stran naložila v dveh sekundah ali manj. Analitike kažejo, da bo 40% obiskovalcev zapustilo spletno stran, ki se nalaga več kot tri sekunde.

Ta nestrpnost ne vpliva samo na to kako hitro bodo obiskovalci zapustili stran, če se ta ne naloži hitro ampak tudi na stopnjo konverzije.

Želite povečati posel? Potem poskrbite za to, da se vaša spletna stran nalaga hitro.

Ali ima lahko počasna hitrost spletne strani tolikšen učinek na vašo prodajo preko spleta? Odgovor je, da. Google in ostali spletni iskalniki kaznujejo spletna mesta, ki se nalagajo počasi, kar je še pomembneje, pa tudi uporabniki. Prenehajo obiskovati, zapustijo spletno stran in ne kupujejo.

Boljša uvrščenost v spletnih iskalnikih

Verjetno se sprašujete na kakšen način Google in ostali spletni iskalniki kot so Bing, Yahoo, Yandex itd. kaznujejo vašo spletno stran?

Odgovor na to je, da so spletne strani, ki se počasi nalagajo uvrščene nižje v rezultatih iskanja kot spletne strani, ki se hitro nalagajo. Spletni iskalniki za uvrščenost spletnih strani v rezultatih spletnega iskanja (angl. SERPs) uporabljajo različne dejavnike v svojih algoritmih.

Googlov algoritem vključuje preko 200 dejavnikov, ki se redno posodabljajo in vplivajo na to kako visoko bo uvrščena vaša spletna stran. Spletne strani, ki omogočajo enostavno in hitro navigacijo po bodo načeloma višje uvrščene kot tiste, ki tega ne omogočajo.

Več o Googlovem algoritmu si lahko preberete v našem članku: Kaj je SEO? Skrivnost do več obiskov na spletni strani

Ker Google daje prednost, spletnim stranem, ki hitro zagotovijo koristne informacije je hitrost spletne strani pomemben dejavnik v Googlovih rezultatih iskanja. Hitrost spletne strani na mobilnih napravah je še posebej pomemben za dobro uvrščenost vaše spletne strani.

Zaradi tega, ker hitrost spletne strani močno vpliva na uporabniško izkušnjo je Google julija 2018 uvedel novo posodobitev za hitrost nalaganja spletnih strani v svoj algoritem. Zaradi tega je hitrost kritični dejavnik za vsakogar, ki opravlja svoj posel preko spletne strani.

Če želite preveriti ali se vaša spletna stran hitro nalaga, lahko to storite tukaj. Preprosto kopirajte in prilepite svoj URL naslov in testirajte hitrost spletne strani.

Več konverzij na spletni strani

 

Hitrost spletnega mesta močno vpliva na odstotek konverzije obiskovalcev v kupce
Hitrost spletnega mesta močno vpliva na odstotek konverzije obiskovalcev v kupce

Prvi mejnik je dosežen, ko potencialne stranke obiščejo vaše spletno stran. Naslednji korak je, da kupec naredi nekaj, ko je tam. Pretvorba oziroma konverzija na spletni strani je lahko, da kupec opravi nakup, klikne oglas, izpolni kontaktni obrazec – ali stori karkoli drugega, kar je za vas pomembno. Stranke obiščejo več strani na vašem spletnem mestu, ki se nalagajo hitro. Zato obstaja večja verjetnost pretvorbe, če se strani hitro nalagajo.

Kaj pa se zgodi, ko je spletna stran počasna? Izgubljate posel! Očitno je, da je počasno spletno mesto odbijajoče za spletne kupce, ki kljub temu, da najdejo prave izdelke / storitve zapustijo spletno stran samo zato, ker je počasna.

Naj ponovimo, spletna stran, ki se nalaga počasi je eden največjih razlogov za draženje strank – in še en razlog, zakaj bi ta morala biti hitra. Konverzija na spletnih straneh je najpomembnejša za dolgoročnost katerega koli podjetja, ki posluje na spletu. Konverzijo lahko enostavno povečamo tako, da izboljšamo hitrost spletne strani.

Kakovostno gostovanje spletnih strani igra tudi pomembno vlogo pri hitrosti spletne strani. Zato je pomembno, da preklopite na optimizirano vzdrževano spletno gostovanje, ki zagotavlja visoke zmogljivosti.

Sorodno: Kaj je gostovanje spletnih strani in zakaj ga potrebujem?

Zadrževanje strank

Podjetja investirajo dovolj časa in sredstev, da ugotovijo, kako obdržati svoje stranke. Kar je vsekakor upravičeno, saj stranke, ki se vračajo pomenijo ponavljajoči se prihodek. Stroški poslovanja so pri kupcih, ki se vračajo precej manjši, kar izboljša dobiček.

Zelo pomemben dejavnik pri zadrževanju strank je hitrost spletne strani. Če menite, da imate odličen izdelek / storitev in ga boste uspešno prodajali ter bili visoko uvrščeni na spletu, potem vas moramo razočarati. Študija, ki jo je izvedel Google že leta 2009, kaže, da je 400 ms že predolgo za obiskovalce, ki čakajo, da se stran naloži.

Dovolj je tudi, da obiskovalci pozabijo na vašo spletno stran in se preselijo na konkurenčno. Če vas to ne skrbi, potem ne vemo kaj vas bo?

Manjša stopnja izhodov in večji promet

Še en odličen razlog za hitro spletno stran je, da ta pritegne več prometa (obiskanosti) kot počasna spletna stran. Ker svojim obiskovalcem ponuja dobro uporabniško izkušnjo, jo ljudje pogosto ponovno obiščejo in si jo več časa ogledajo s čimer se zmanjša stopnja izhodov in poveča stopnja konverzije.

Hitrost spletne strani vpliva tudi na več deljenja na družabnih omrežjih, saj obiskovalcu ponujajo izboljšano uporabniško izkušnjo, ter posledično več organskega prometa.

Znano orodje za testiranje hitrost spletne strani Pingdom je leta 2017 izvedlo študijo, ki je pokazala, da se stopnja izhodov drastično poveča, ko se spletna stran naloži le sekundo počasneje.

Boljša izkoriščenost mobilnega prometa

Optimizacija vaše spletne strani za mobilne uporabnike je nedvomno najpomembnejša in najboljša stvar, ki jo lahko naredite za poslovanje na internetu. Ste vedeli, da se je promet na mobilnih napravah povečal za 222% v zadnjih 7 letih? Po zadnjih podatkih več kot 52% uporabnikov brska po internetu iz mobilnih naprav.

Zakaj se to število vsako leto povečuje? Razlog je v temu, da so mobilna omrežja in pametni telefoni vse hitrejši. Ljudje se pri vsakdanjih opravilih kot so iskanje, branje, ogled in nakup preko spleta vse bolj zanašajo na mobilne naprave. Vendar pa še vedno ostaja potreba po hitrem nalaganju spletne strani za mobilni promet. Mobilna omrežja so še vedno nezanesljiva in počasna v mnogih delih sveta, kar lahko vpliva na delovanje vaše spletne strani.

Kako hitro naj bi se vaša spletna stran naložila na mobilni napravi? Google pričakuje, da se mora spletna stran naložiti v manj kot 5 sekundah v omrežjih 3G in hitreje v omrežjih 4G. Najboljši način za preizkus delovanja vaše spletne strani za mobilne naprave je uporaba Googlovega orodja Test My Site. To orodje vam omogoča, da naredite preizkus v različnih mobilnih omrežjih, kot sta 3G in 4G.

Zaključek

Upamo, da smo vam v tem prispevku prepričali kako pomembna je hitrost spletne strani za vaš posel na spletu. Kot ste videli hitrost spletne strani vpliva na dobro uvrščenost v iskalniku, boljšo uporabniško izkušnjo za vaše obiskovalce, boljšo konverzijo in še več. Hitrost nalaganja spletne strani igra pomembno vlogo pri prehitevanju konkurence na spletu. Tista podjetja, ki investirajo danes v hitrejšo spletno stran, bodo nagrajena jutri.

Če nimate izkušenj s tehničnimi veščinami, kako pospešiti vašo spletno stran ali pa želite izdelati novo hitro odzivno spletno stran nas kontaktirajte. Tu smo za vas!

 

Najnovejši prispevki